פתרונות ניקוי לבית ולגינה 

רבים הם אלה שמעוניינים להקל על עצמם עם עבודת הניקיון. למשל בפסח, כאשר אנו מעוניינים לבצע ניקיון יסודי, קיטורית ניקוי ביתית, תקל עלינו המון והבית יהיה מבריק ומצוחצח באמצעות פעולת הקיטור שבמכונה זו. מדובר על ניקוי במכשיר עם אדים חמים, כך שהוא הורג את החיידקים ומקנה בית נקי. יש להחליט איזה סוג של מכשיר קיטורית יש לרכוש, היות וטווח המחירים הינו רחב ביותר. ישנן תכונות שונות בקיטוריות שעליהן יש להחליט, כלומר אילו תכונות ופעולות שונות אנו מעוניינים כי הקיטורית תבצע עבורנו. חשוב, כי מכשיר קיטורית לשימוש ביתי יהיה קל. יש לוודא, כי המשטח שאנו מנקים, יהיה עמיד לחום, כך שלט ייהרס בפעולה עם קיטורית.

פתרונות ניקוי לבית ולגינה

מבנה המכל שיש למלא במים לפני ניקוי עם קיטורית

למבנה המכל של קיטורית ניקוי ביתית, הוא חשוב, המנגנון מחמם את המים לנקודה מסוימת שכאשר המים יהיו חמים דיים, תוכלו להתחיל עם פעולת הניקוי. הצינור שמחוברת לו פיה, צריכה להתאים למשטחים השונים ולהגיע לפינות מסוימות. ישנו סט של פיות וכלים שונים שניתן יהיה לחבר לקיטורית, על פי סוג הניקיון הרצוי לכם. אפשר לנקות שטיחים, ווילונות, רצפות, חלונות ועוד הרבה פעולות ניקוי באמצעות מכשיר שהוא מקצועי.  יש לדאוג לכבל ארוך, כך שאם יש לכם חללים גדולים, תוכלו בנקל להגיע בנוחות  עם הקיטורית לכל מקום. החום ממיס לכלוך קשה, מה שלא ניתן לבצע בקלות בכלי ניקוי פשוטים.

 תגידו שלום יפה לעוזרת..

 בגלל שאנו אנשים עובדים ועסוקים, קשה לנו לתחזק בית ולנקות אותו לפחות פעמיים בשבוע. השעות הרבות שבהן אנו נמצאים מחוץ לבית, , אינו תורם לנו לתחזוקה יסודית ונכונה, מה שאינו מותיר לנו ברירה מאשר להחזיק עוזרת בית. היום, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, אנו מקלים על חיינו והתחזוקה של הבית ע"י קיטורית ניקוי ביתית, כך שהיום, כבר תוכלו להגיד שלום לעוזרת ולחסוך כסף רב ולזכות בבית מבריק ונקי באופן יסודי. חשבו על ההוצאה החודשית והשנתית שלכם על מנקות, חשבו כמה עולה קיטורית ומהר מאוד תבינו את היתרונות הרבים של ניקיון יסודי מושלם בלחיצת כפתור אחת וקצת מים.

למידע נוסף אודות פתרונות לניקוי יסודי, היכנסו לאתר שואבי אבק לבית ולגינה ותקבלו את כל המידע הרלוונטי.