סוככי זרועות במנגנון חשמלי

ניתן למצוא היום בגינות הפרטיות, מעל לחלונות הבתים וכן בהרבה מבתי העסק השונים, סוככי זרועות במנגנון חשמלי, מה שמקל על השימוש והתפעול שלו. כולם נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר, אם מבוגרים, ילדים או קשישים. ניתן למצוא סוככים חשמליים, גם במקומות ציבוריים, מוסדות, בתי מלון, בתים פרטיים ומרפסות של דירות. מדובר על סוכך אם קבוע או אם זרועות, שיש בו מנוע חשמלי שבאמצעות מתג, נוכל לכוון אותו לזווית הרצויה לנו, אם לצל או אם לאור. ישנם רבים שמגנים על הריהוט בבית שלהם באמצעות סוככי חלון, כך שהשמש לו חודרת וגורמת לנזק, אם לריהוט, לשטיחים ועוד.
 
סוכך זרועות במנגנון חשמלי

התאמה של סוככי זרועות על פי הבחירה
 
בגלל שניתן למצוא מדוום רב של בדים שיתאימו לסוככים השונים, תוכלו לבחור בקלות דגמים מיוחדים של בדים העמידים בפני שמש ולחות או מים. הציפוי הינו מיוחד ובדים אלה, מתאימים לשנים ועמידים בכל תנאי מזג האוויר, יש  לשאול את היצרן של סוככי הזרועות, לגבי התחזוקה של הסוככים ואם ניתן לקבל אותם ם חיישנים, מה שישמור עליהם יותר ונוכל להיות שקטים שאם יש רוח חזקה ואנו בעבודה, החיישן יגרום לכך שהסוכך יתקפל לבד. רוב סוככי זרועות במנגנון חשמלי, כך שלא ניתן לראות כבר את המנואלה שהיינו צריכים להפעיל כוח, בכדי לכוון את דרגת הצל או השמש הרצויה לנו.
 
מראה אירופאי החצר או במרפסת שלכם
 
ברבה סוגים של סוככי זרועות במנגנון חשמלי, הגיעו אחינו מאירופה, ניתן למצוא סוככם בסגנון פרובנס, שהם במרה כפרי אירופאי וים תיכוני, מרא מיוחד שרבים מהישראלים כבר אמצו אליהם בחום. השילוב שלמערכת טכנולוגית, לצד עיצוב מרשים, הם אלה שהפכו את הסוככים החשמליים לפתרון יעיל ונהדר. המנוע, הוא זה ששולט על הפתיחה והסגירה של הסוכך והוא מותקן, בתוך צינור גלילה מיוחד. טווח המחירים של סוככי זרועות חשמליים, הינו זול יותר מאשר סוככים קבועים וניתן לפרק אותם ולקחת אותם אתכם במידה ותעברו בית או דירה. יתרון נוסף בהחלט, כך שרבים כבר מתקינים סוככים אלה ונהנים מצל ומראה מרהיב של סוככים במגוון דגמים ונוחים להפעלה.