הכול על עיצוב כפרי במטבח

עיצוב כפרי במטבח הנו עיצוב נדרש עבור המטבח כאשר הסביבה היא כפרית או כאשר אתם גרים בסביבה לא כפרית אך מבקשים להטמיע את העיצוב הכפרי בבית. עיצוב כפרי במטבח הוא עיצוב המבוסס על מספר אלמנטים בולטים וחשובים, אשר מומלץ לקרוא עליהם על מנת לנבא האם המטבח שתקנו אכן ייראה כפרי לאחר ההתקנה.

המסגרות של רכיבי האחסון כמו ארונות, מגירות ומדפים צריכות להיות עגולות

מסגרת עגולה לארון היא כמו משקוף עגול לדלת. שני האלמנטים מביאים את העיצוב הכפרי לקדמת הבמה. מדוע? משום שמשקוף או מסגרת עגולים יוצרים את התופעה שהיא הפוכה מניכור אורבני, והיא קרבה וחמימות כפרית. לא בכדי, בתים כפריים רבים מבוססים על משקופים עגולים, המקנים לבית מראה ציורי של לב הכפר, גם אם הוא ממוקם בסביבה תוססת ומרכזית.

עיצוב כפרי למטבח

הצבע השולט במטבח – הצבע החום או הכתום

צבעים אלה מהווים את לב לבו של העיצוב הכפרי. צבעים אלה מבוססים היטב על הארונות, במגירות, במדפים ולעתים גם בפרזול של הרכיבים הללו. במקום לקנות פרזול מתכתי או פלסטיק, מבסס הדייר את הפרזול שלו על הצבע החום או הכתום וממשיך את המסורת הכפרית בטפלו ברכיבים אלה. 

שיש המטבח – שיש עגול

בדומה לעיצוב מעטפת דלת הארון או מעטפת משטח המדף, גם כאשר אתם קובעים עיצוב עבור שיש המטבח, טוב תעשו אם תגרמו לו להיראות אליפטי או עגול. שיש מטבח אליפטי או עגול תורם תרומה מכרעת לעיצוב הכפרי מאותה סיבה של דלת הארון, שאם היא מוקפת במסגרת עגולה זה תורם יותר לאווירה הכפרית במתחם. כשמדובר במשטח ארון כמו השיש, הקצה העגול הוא אלמנט מתבקש של ממש.

מוצרים משלימים למטבח הכפרי

אם חסר לכם ארון או חסר לכם סט מגירות, ניתן לשקול שילוב סט מלמין במקום עץ אם המטבח בהיר מספיק ויכול לקלוט גוון זה בלי ליצור דיסוננס עיצובי שיפגע בעיצוב. ניתן לשקול להביא לביתכם גם רכיבי פרזול לבנים על מנת לתת למטבח הכפרי שלכם שילוב קטנטן עם עיצוב מטבח פרובנס.

מעוניינים לעצב את מטבח ביתכם בסגנון כפרי? היכנסו לריהוט עתיק לקבלת פרטים מלאים.