דלתות עץ מלא בעיצוב קלאסי

דלתות עץ מלא משרות הרגשה של כפר עתיק, אך הן יכולות לתפקד גם כדלתות אורבניות. בלא מעט מקומות ומרכזים עירוניים גדולים, הדלת המרכזית בבניין או במתקן מסוים היא דלת עץ, אבל היא לא נראית כמו דלת כפרית. מה שמייחד את כל דלתות העץ הוא ההשתייכות לעבר, והיישום המלא של העיצוב של פעם. דלתות בראשון לציון בעיצוב קלאסי הן אולי הדלתות הכי רלוונטיות לתחום, שכן הן לא רק דלתות עץ, הן מביאות את הקלאסיקה שבעיצוב של העבר ישירות לביתכם שבהווה.

מדוע להעדיף דלתות עץ מלא על דלתות אחרות?

דלתות עץ מלא משיגות את כל מה שצריך עבור הלקוח: עיצוב משכנע שלא ניתן למצוא בדלתות אחרות, עמידות חסרת פשרות, אחריות נגד ריקבון למשך עשרות חודשים ואפילו לא מעט שנים, והכי חשוב, הן קלות מאד לתפעול, לסגירה ולפתיחה. דלתות מעץ מלא הן אולי הדלתות הכי נוחות לפעולה, משום שהן גם לא חשופות למפגעי עץ מסורתיים כמו מתקפות טרמיטים בשל מנגנוני ההגנה שיש עליהן (מיד נסביר ונרחיב אודותיהם) וגם קלות מאד לגרירה ולפעולה, מה שלא ניתן לומר על רוב הדגמים של דלתות המתכת או האלומיניום.

דלת מעץ מלא.

עץ מלא משמעותו שמירה מלאה על הדלת שלכם מבלאי עץ המתרחש חדשות לבקרים

מתקפת תולעי עץ, מתקפת טרמיטים, מתקפת מזיקים, שריטות, סימני חבטות וקילוף השכבה העליונה של הדלת – כל אלו לא יקרו כאשר הדלת שלכם היא מעץ מלא. עץ מלא משמעותו לא רק שהדלת עשויה מעץ מסוג אחד, אלא גם שבשכבות החיצוניות שלו יש ציפוי צבע, ציפוי פולימר נגד חבטות פיזיות ונזקי מזיקים, וכן רכיבי פרזול חזקים ומגובשים היטב. כאשר זו הדלת שלכם, המשמעות היא אחת: בטיחות ועמידות למשך שנים רבות, ללא חשש שיקרה משהו לדלת שלכם בעתיד הנראה לעין.

מחירי דלת עץ מלא

מחיריה של דלת העת המלא נגזרים מסוג העץ שבדלת, מהיקף השימוש בו: שכבות דקות מול עבות. כמו כן, המחיר תלוי במשקל הדלת ובקלות-התפעול שלה. המחיר נגזר גם מאיכות רכיבי הפרזול השונים המרכיבים את אותה דלת. רכיבים איכותיים, ממתכות עמידות יגרמו למחיר הדלת להיות יקר יותר מאשר בדגמים אחרים.